Slide 1 Slide 1 Slide 1 Slide 1 Slide 1 Slide 1 Slide 1 Slide 1 Slide 1 Slide 1 Slide 1 Slide 1 Slide 1
Sıkça Sorulan Sorular
Nasıl Rezervasyon Yaptırabilirim ?
İnternet sitemizden tatilinizi planlamak için müşteri temsilcilerimiz ile görüşebilirsiniz. Müşteri temsilcilerimiz ile telefonla, online destek ile görüşebilir veya müşteri temsilcilerimizin size dönüş yapmaları için rezervasyon formumuzu doldurarak, ya da ofisimizde sizi misafir ederek karşılıklı olarak tatil programınızı yapabiliriz.
Ödemeyi Nasıl Gerçekleştirebilirim ?
  • Ödemenizi internet üzerinden, bankadan veya ATM'den Havale/EFT sistemi ile banka hesap numaralarımıza yapabilirsiniz.
    Müşteri temsilcilerimiz tarafından size gönderilecek olan sözleşmede yer alan mail order formunu doldurarakta ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.
    Ödemenizi ofisimizi ziyaret ederekte gerçekleştirebilirsiniz.
Rezervasyon Değişikliği veya İptali Gibi Durumlarda Ne Yapmam Gerekir ?
İptal işlemlerinizi gerçekleştirmek için otele giriş tarihinize en az 15 gün kalana kadar tarafımıza bilgi verilmelidir. İptal durumunda işlem ücretiniz tahsil edilerek paranız ödeme şeklinize göre iade edilir. Rezervasyonunuzu geçerli sebepleri ( hastalık, kaza, ölüm vb) resmi bir raporla belgelendirildiği sürece iptali veya değişikliği kesintisiz yapılacaktır. İptal veya değişiklik işlemlerinizin geçerli olabilmesi için yazılı ve imzalı dilekçenizin bulunması zorunludur. Kesintiler ve iade işlemleri müşteri temsilcileriniz tarafından size gönderilen sözleşmelerinizde detaylı bir biçimde yer almaktadır.
Otele Giriş Yaptıktan Sonra Rezervasyon Süremi Uzatabilir miyim ?
Konaklama sürenizi uzatmak istediğiniz takdirde en az çıkış tarihinden iki gün önce tarafımıza bildirilmesi gerekmektedir. Talebiniz tarafımıza ulaştıktan sonra değerlendirilip otelin müsaitlik durumuna göre bilgi verilecektir.
Faturam Ne Zaman Elime Ulaşır ?
Faturanız tatiliniz sona erdikten yaklaşık 20 gün sonra rezervasyon formunda belirtmiş olduğunuz adrese gönderilecektir.